torsdag 13 januari 2011

Koll på läget

Den här gjorde jag häromdagen för att vi ska komma ihåg andra halvan av 2010 då lilla E var helt uppfylld av att studera skolkataloger. Han gick bakåt i tiden och kunde var barn gått i förskola, var pedagoger jobbat förut etc etc. Han kände igen barn på stan och kunde för och efternamn... Det kan man kalla att ha koll på läget! Katalogerna följde tom med på semestern! Han har kunnat titta i två skolområdeskataloger av 3 så den var ju en given julklapp! Tack Anna!




Inspirerad av den här skissen av peterlina:


2 kommentarer:

  1. Hej hej min goa vän, åååå så roligt att du har börjat blogga. Vilket fint namn bloggen har och en härlig header , tycker mig kanske känna igen de där stenarna hihi. Du har gjort så mycket fint och lägger ner såå mycket arbete på det du gör och det är ju därför det blir så bra och så genomtänkt vackert.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla söta! Det va ju sååå roligt att göra den och nu tror jag minsann att skaparglädjen riktigt är på intåg! Har skrivit ut massor med kort nu i em och till och med fått till en layout!
    Och visst har du rätt om stenarna... fniss åsså härma jag dej med fotspåren, hoppas det var ok?!
    Vad mysigt det var när du o Kalle kom o fika, det får vi göra om snart!


    Kram kram

    SvaraRadera