måndag 28 februari 2011

Födelsedagsalmanacka #1

Tänkte jag skulle avsluta den här månaden med ett extra långt inlägg... ;-) Den här gjorde jag till mormor & Birger i julklapp som ett litet födelsedagsminne. Det är inte så lätt att hålla alla födelsedagar i huvudet när man är 90år och det är jobbigt att glömma tycker de så jag tänkte till, eller rättare sagt Susanne på Mazzarin hjälpte mej att tänka! Varför inte slå två flugor i en smäll och göra ett album av korten från 90 årsfesten samtidigt!

Jag har blurrat ansikten på (förhoppningsvis) alla som jag inte frågat om de vill vara med i cyberspace. 
Skulle ni vilja vara med framöver utan blurrade ansikten är det bara att höra av sej så vet jag...















        







Har enhetligt använt mej av samma pappersserie från Graphic 45



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar