torsdag 15 mars 2012

Overdoing?



Jag köpte denna och tänkte låta den bli en parallell artjournalingbok. Det är Donna Downey som är designer!
Satte igång att leka med alla roliga medier jag har, inte minst nya roliga stenciler som bara måste testas. Jag kladdade och kladdade, kladdade lite till och tänkte flera gånger, vad gjorde jag? nu är det förstört... Skulle absolut kunnat stoppa mej tidigare men då hade jag inte haft lika roligt! Fråga mej inte hur jag gjort för det kommer jag inte ihåg, men många lager blev det... :)

Jag har använt mina 3 nya stenciler från The Crafters Workshop:
peacock feathers, art is och circle explosion alla i 6x6 som är ett format som passar mej utmärkt till mina art journals.




så här blev den till sist med titeln Crea Diem!
Tyvärr som ni kan se så höll inte boken för mitt kladdande så jag har fått lappa ihop den men ändå spricker det... Men snygg är den iallafall!

1 kommentar:

  1. Snyggt och inspirerande! Synd att inte boken höll bättre. Ska inte den vara gjord för art journaling?

    SvaraRadera