måndag 21 maj 2012

Bloggtorka...

oj oj oj en hel vecka utan inlägg... Har varken haft lust eller tid till bloggen på sistone men jag hoppas ni håller i fast det kan bli lite glesare med inlägg framöver! Dels så räcker inte orken till när trädgård o annat tagit sitt och sen vill jag inte fastna framför den här dumburken utan sitta vid scrapbordet istället... Hade några härliga dagar för mej själv i storstan då jag laddade batterierna med vänner, mormor och på Pyssloteket! Jag fick äntligen snosa på Malins fragglar!!! Sicka godingar!!!

Nåväl, här kommer ett kort med mindre roligt tema...dödsfall... Älskade moster Kerstin (min mammas moster) orkade inte längre nästan 95 år...Det här kortet ska hennes dotter få av mej till begravningen som jag inte kan komma till.




3 kommentarer:

  1. Vackert...men tråkig anledning att göra ett kort..
    Gillar verkligen papperet.
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hej Karin, vilket fint kort du har gjort även om anledningen inte var så rolig. Gillar din "Handgjort av"-stämpel skarpt!

    Tack för kommentaren hos mig. :) Jag har skrivit ett svar till dig.
    http://snuffehar.blogspot.se/2012/05/ett-litet-paket-med-tag.html


    PS. tog bort min första kommentar då den bliv lite fel...DS.

    SvaraRadera